jag har tråkigt sig

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? – nein
tror du på kärlek vid första ögonkastet? – vet inte faktiskt
hur många har du varit kär i på riktigt? – en
är du kär just nu? – ja

- Tio frågor om dig själv
namn? – nej tyvärr
när fyller du år? – 2 december

några piercingar? – NEIN, öronen men tycker icke det räknas
vad har du på dig just nu? – jeans skjorta, svarta höga jeans
vilken årstid är bäst? – sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – vakna upp bredvid min pojkvän
vem älskar du mest på denna jorden – min familj o pojkvän
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - det beror på

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? – tror inte nån vet exakt allt om mig, men albin vet väl mest

vem är den roligaste av dina vänner? – min bror!

vem är snyggast av dina vänner? – alla är riktiga puddingar
vem är den du helst har filmkväll med? – albin eller jocke

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? – yes sir
Använder du wax? – nej lo
Använder du ögonskugga? – ibland när jag känner fört
Använder du kajal? – nej men eyliner
Använder du hårspray? – ja ibland
Använder du volymspray? – nej
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? – nej vad är det? JA det gör jag, sluta va så agressiv
Använder du skinspray? – NEIN
Använder du parfym? – jaaa , visst :$
Använder du läppglans/läppstift? – kan hända lite då o då
Använder du brunkräm? – nepp
Använder du rouge? – sällan
Uppsatt hår eller hängande? – det jag känner för. så de så
Plattar/lockar du håret varje dag? – nej fo helvede
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – ja vem gör inte likzzz ?

KÄRLEK
Är du kär just nu? – ja det är jag
Har du kysst någon idag? – nej

Har du velat ha tillbaka ett ex? – nej

Har du ett förhållande? – yes
Är du romantisk? – nej. är lite för blyg o osäker för o va de tror jag haha
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – haha nej
Vem sov du senast brevid? – min älskling
När fick du din första kyss? – när jag var en liten flikka sig

vad hette din senaste pojkvän ? - jag vete fan. var svinlänge sen, andreas kan de ju ha varit.

Hur länge varade det ? - JÄTTElänge, typ 1-2 veckor XDD :PP
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – om jag var lesbisk skulle jag nog vilja ha min brors nuvarande flickvän
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – nej, bara om han var död. haha aa det lät bra
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – förhållande

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? – min bror
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – jadå
vem är farligast i din familj? – jag. ni skulle se mina biff armar
vem är coolast? – jag azzz
har ni något husdjur? – ja
vem har du mest gemensamt med? – MY BROTHAA
vem står för underhållningen? – HAHA jocke o jag
roligaste kvällen med familjemedlem? – jaaa kuggfråga

- 10 frågor om idag
vad har du gjort idag? – inte mycket än så länge
har du varit glad idag? – nja sådär
har du varit ledsen idag? – jupp
har du gjort något bra idag? – jaa jag har ätit godis
vad ska du göra nu? – gå ner o säga hej till mormor o morfääär
har du gjort något dåligt idag? – aa
vad har du ätit idag? – godis o ett halvt ägg
är du trött nu? – lite seg är jag
går du i skolan? – uuhhh yeaas
har du varit i skolan idag? – nej fo fän

- ANNAT
Hur mår du just nu? – pra

Har du piercat dig? – nej
Är du hungrig nu? – lite
Vad är klockan nu just nu? – 15.09
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – blogg.se, spotify

- TELEFON/MOBIL
Vad har du för mobil? – iphone 3gs
Vem ringde dig senast? – albin
Vem ringde du senast? – albin
Vem sms:a till dig senast? – juttis

Vem sms:a du till senast?- juttis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0