nu är han i mig och kommer alltid att vara

hellooow. kom ju hem igår kväll från götet men har inte orkat bloggat nått sen dess. när jag var i göteborg kände jag inte heller för att blogga, var så skönt o bara vara där o var borta från allt.
jag och albin gick på stan där osv. så sakerna jag köpte visar jag imorn! :)

i göteborg var det jättevarmt men det var ju ingenting jämfört hur det har varit ute idag. helvetee vad varmt det har varit! dö skönt, förutom att jag hade jeans hela dagen.
efter skolan så åkte jag hem och tog en snabbdusch, sedan träffade jag massa vänner. drog hem ganska tidigt och åt. sen runt halv 9 gick jag en promenad med hunden och älskade christopher drew i öronen.
nu får det bli att lägga sig och glo på lite tv. pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0